Zde na probaterie.cz rozumíme bateriím a že někdy nefungují tak, jak jsou zamýšleny. Všechny baterie, které prodáváme, mají rozšířenou záruku, díky čemuž je úložiště bezpečnou a pohodlnou volbou, ať už kupujete poprvé, upgradujete nebo jednoduše vyměníte stávající baterii.
Těmito několika kroky můžete pomoci diagnostikovat, zda bude třeba baterii vyzkoušet v našem záručním oddělení.
- Zkontrolujte, zda se baterie řádně dotýká notebooku.
- Vložte novou baterii do jiného kompatibilního notebooku nebo použijte jiný kompatibilní originální adaptér k nabití nové baterie a zkontrolujte, zda je baterie v pořádku.
- Zkuste aktualizovat verzi BOIS nebo změnit možnosti napájení.
- Zkuste prosím zkontrolovat, zda existují nějaké programy, které brání vašemu notebooku v používání baterií na trhu.
Nainstalujte prosím novou baterii správným způsobem. Používání notebooku s adaptérem odpojeno, dokud se notebook sám nevypnul. Poté pomocí původního adaptéru nabijte novou baterii po dobu 24 hodin. Proveďte prosím tento proces nabíjení a vybíjení několikrát
Změřte doby nabíjení, abyste věděli, že nabíjí dostatečný poplatek.
Podívejte se na samotnou nabíječku, zdá se, že se zahřívá.
Vypadá baterie po nabití nabobtnatelně?
Pokud jste vyzkoušeli výše uvedené a přesto máte pocit, že nás chcete kontaktovat ohledně rezervace vaší baterie pro testování, naše záruční oddělení vám s tím pomůže. Zašlete nám prosím e-mail service@pro-baterie.cz a proveďte následující:
Poznamenejte si své jedinečné referenční číslo záruky, které budete muset uchovat a citovat pro budoucí použití.
Pokud máte nabíječku, před odesláním se ujistěte, že je baterie zcela nabitá. Toto urychlí proces a umožní nám rychleji posoudit váš nárok.
Baterii opatrně zabalte, nezapomeňte uvést své jedinečné referenční číslo a odeslat na adresu:
Počkejte, až vás budeme kontaktovat. Naším cílem je nechat si baterii vyzkoušet do tří pracovních dnů, ale nechte nás do jednoho týdne, abychom se k vám vrátili, protože pro testování může být zapotřebí více času.